n

n

30 iulie 2016

Nelucraciun's Blog

Domnule, in primul rand iti scriu ca ai un blog tare interesant si ca-n timpul ce a trecut am vrut sa scriu ceva comentarii dar nu am putut fiindca nu vreau sa am adresa de email asa ca m-am multumit cu privitul,
In randul doi, ziua lumina ma tine departe de calculator asa ca trec mai rar peste bloguri.
Si-n cele din urma, scriu cu parere de rau ca am pierdut acea samanta insa stiu cu tarie ca prin pietele localitatilor aflate in zona de dealuri inspre munte, oamenii locului au de vanzare usturoi pe care-l pun in pamant din toamna si care iubeste topirea zapezii dinspre sfarsitul iernii.
Multa sanatate si sper sa gasiti acel usturoi....si felicitari pentru rosii!
P.S.- In Pasul Tihuta s-a tinut festivalul usturoiului- bun moment de cumparat.

Un comentariu: