n

n

28 octombrie 2015

Despre varza pusa la murat

Toamna, printre alte vremuri este si cea a butoiului umplut cu varza
Fac o paranteza si scriu ca nu pot sa inteleg cum poate cineva sa cumpere varza murata cu 4 lei kilu, cand in fapt este foarte la indemana sa ai toate kilogramele de care ai nevoie printr-un simplu butoi umplut cu varza .
La noi, pretul este acum pentru varza vie, intre 1,20 si 1,50, - --dar nu pretul a devenit in acest an punctul important al verzei murate ci un cu totul altul.
In trecuta toamna, pentru prima data, muraciosii de varza sau gasit o parte din ei, cu verzele din butoaie, inmuiate, de nefolosit, drept urmare, de aruncat pe apa miercurii.
Raspuns am gasit printre oameni ,in doua feluri- am cumparat varza de vara iar vanzatorul a spus ca este de toamna----ori ca, varza din butoiul pusa la murat si care sa inmuiat, de nefolosit, a fost cumparata de la olteni, care folosesc prea multe chimicale.
Sincer, chestia cu chimicalele imi pare o aiureala, cat despre varza de vara, imi pare la fel
- realitate este ca varza s-a inmuiat si ca undeva este o problema.
Mama mea , in aceasta toamna, dupa vorbe,  a incercat sa o rezolve ,cumparand de la banateni , asa auzise ea ca este bine          si nu cred ca a rezolvat problema muraturii esuate.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu