n

n

15 martie 2015

Litera H

Sunt uneori prin viata, momente sarace,, momente ce trebuie umplute cu ceva.
Astazi a fost o intrebare- ce rost isi are litera H ?
Am analizat problema si am ajuns la concluzia ca e degeaba-
- in primul rand, nici nu poate traii singura- ea are nevoie de alte litere- HAS sau HI-
-mai apoi, se poate fara ea-, oricine intelege chiar daca pare ciudat- unedoara, anorac, uligan,...
-si-n final, nici macar nu vrem sa o pronuntam -- cheie, chelie, imperechere....
Desigur, tot ce-am scris este o prostie fiindca cHiar deloc nu-i treaba mea aici, printre litere, unde ma pricep ce-l mai putin.Ce ramane, este ciudatenia plictiselii- chiar, litera H?!
Vise placute!
Acum , e tarziu, da eu ma minunez de filmul- Nunta muta,  cu Luminita Georgiu. in regia lui Oratiu Malaele.
Pe Tvr, 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu