n

n

7 decembrie 2014

Zgarcenie?

Telefonul- suna, canta, balangane uneori din tot plasticul lui, si-n alte randuri se aud voci ce ne vorbim. Astazi, una ce imi cerea ajutor prin niste bani pentru cateva zile,... pentru un ulei, o punga de cartofi, un pachet de tigari...., m-a deranjat in mod deosebit fiindca tocmai in acel moment ma sunau alte doua. Dincolo de ele am intrebat si raspuns am aflat ca,,.......doar eu cumpar ulei cu 4 lei, litrul,- cartofi doar din promotie...iar in ceea ce priveste tigarile, - astazi, la doi ani si ceva dupa ultimul pachet, nu inteleg de ce mai trebuie sa dau bani, altora, pentru ele? Zgarcenie?

6 comentarii:

  1. Nici eu nu inteleg de unde si pana unde tigarile sunt la egalitate cu painea. Sunt foarte multi oameni care le considera o necesitate. Cred ca mai degraba renunta la a-si cumpara un medicament decat la pachetul de tigari.
    Eu am renuntat total la tigari in 1994. A fost atunci prin toamna o scumpire mare, mai mare ca toate celelalte de pana atunci si, desi banii nu erau o problema, am fost atat de revoltata, incat am zis ca eu nu voi plati in nici un caz atat de mult pentru un viciu (in definitiv) si am stopat brusc si pentru totdeauna fumatul. Acum nu as mai baga otrava in mine pentru nimic in lume. Din ratiuni de sanatate, desigur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana- cumpatare poate fi- cert este ca pisica dintre soba de teracota si faianta zidului..... din Ferma lu Mos Ghita, este o minunatie.
    Iulia- nu sunt un fan al comentariilor, fiindca gramatica mea este trecuta prin sarma de sudor, in fapt, prin mediul in care cu bine am mesterit intreaga viata - aceasta a fost o scuza pentru faptul ca nu am facut un comentariu parerii tale de a renunta la blog- -aici, unde suntem un strop mai putini in comentarii, cred cu tarie ca atunci cand vei fi pe blog doar o data in luna, noi, vom sti ca ziua aceea are in urma alte 30 si ca le vom urmarii cu placere.
    Cat despre tigari- sincer, a-s fuma una prin toti porii mei, dar nu o fac si nu ma gandesc la sanatate, doar la normalitate si firesc.
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniel, de aproape un an citesc blogul tau si nu m-a deranjat deloc "gramatica trecuta prin sarma de sudor". Continutul este cu mult mai interesant decat forma! Si chiar daca nu las comentarii de fiecare data, garantat urmaresc cu drag postarile tale.

      Ștergere
    2. Te inteleg. Si apreciez faptul ca mi-ai trimis de aici, de pe blogul tau, un gand bun. Eu chiar am fost suparata rau de tot. Si fiecare vorba de apreciere mi-a mers la suflet.
      Multumesc, Daniel.
      Iar in ceea ce priveste gramatica, asta e. M-am obisnuit sa trec dincolo de micile imperfectiuni ale postarilor tale. Ceea ce transmiti tu e mai important si mai placut sufletului decat un text impecabil gramatical. Spun asta mai ales pentru ca, acolo, pe blogul unde am fost "mustruluita", perdaful care mi s-a administrat a fost fara greseli gramaticale. Asa sa stii... Dar n-am fost om zile intregi dupa aia!

      Ștergere
  3. una fiindca desii sunt placute de obicei, la gust, ocupa mult timp pentru un raspuns,- asa ca statistica ce-mi spune, ma multumeste indeajuns incat sa stiu ca pot sa merg mai departe cu acest blog.
    Iarna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere