n

n

17 decembrie 2014

RMN

in seara, la intrare de magazin, am intalnit un vechi prieten- avea doua minuni din acelea de plastic in care se pot pune alimentele- isi astepta consoarta si-n acel timp, vreme am avut de vorbe - imi spunea cat de greu le este amandurora, bugetari la primaria orasului si cu un copil aflat in cel de-al treilea an de facultate in medicina, si cat de bine era daca ar fi plecat mai demult in alta tara. Apoi, am inceput si eu a spune despre una, despre alta, ....despre cat de greu se ajunge la un RMN particular, la care de aproape doua luni, Ani, incearca sa ajunga cu ajutorul asigurari de sanatate. Au mai trecut cumparatori pe langa noi, o vreme sa tacut si inainte de despartire, vechiul prieten a zis-- am cumparat caserolele astea fiindca au taiat ai mei porcul si vrem sa-i trimitem la fratele meu care este plecat de 17 ani in Spania, niste carnati, slanina si jumari. In drum de intoarcere, spre casa, gandeam in un moment dat, despre intalnirea cu prietenul meu si ma intrebam- daca prin o alta lume, noi trimitem carnati, slanina, jumari si-un dor de tara, in fapt,dincolo- ei ne vor trimite un alt fel de rand la RMN si un sistem de sanatate care sa tina cont de Om? Nu stiu raspunsul, eu, deoacamdata inca RaMN. -dar nu stiu ce va face copilul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu