n

n

13 decembrie 2014

Daca petreci prea mult timp judecandu-i pe ceilalti, nu mai ai timp sa-i iubesti

Uneori totul devine simplu, nu este nevoie decat de- un singur cuvant, gest, miscare, intrebare, neputinta ori putinta.....,ori seara de vara, toamna...ori cate si mai cate, pentru a pune in miscare o idee, o parere, o ceva... -astfel sa intamplat in acest inceput de saptamana cand o simpla sarma de sudat nu a vrut sa isi gaseasca sfarsitul in cel mai profesionist fel iar eu, fiindca imi apartinea, am ajuns vorba peste insectarul comunist al fabricii de confectii metalice. Si-am tacut, tacut fiindca nu stiam ce raspuns sa dau la neputinta mea de a face, de a fugii din acel loc.....ajutor am avut doar prin cel mai batran om al locului, ce mi-a deschis privirea inspre un alt fel de a zambii si a trece pe mai departe- cu bucurie! Mai apoi a venit sfarsitul de saptamana in care in seara de sambata, doamna mea a adus calendar ...si trebuie sa ma mai recunosc inca o data neputincios, pentru intelegerea acestor cuvinte aduse din Biblie. -cu sinceritate, am intrebat pentru raspuns...si l-am privit...o parte din el, in a doua zi in o parcare de supermagazin r

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu