n

n

25 octombrie 2014

Ardei murati cu varza, cu pikant fix

Varza alba de la profi- 45 de bani
Varza rosie de la kaufland- 1,99 lei
Morcovi- mai prin toate - 90 de bani
Ardei gras - in piata -intre 2,50 si 3,50 lei----in mari magazine, peste 4 lei
Borcane de 1700 la 1,24 de lei- kaufland
Si pentru prima data, am folosit pikant fix de la doctor
...toate acestea pentru ardei murati cu varza, cu pikant fix

parerea mea- am mai,  despre morcovii de supermarket imbaiati prin solutii prafuite cu miros de penicilina, pentru a rezista mai mult-- ai nostrii din gradina, odata luati din pamant, se si supara si se usuca
varza rosie - mai scumpa decat cea alba, dar parca cu dor de alb
ardeii grasi din piata- mai ieftini, cu putere de alegere in functie de marimea lor (eu am vrut mai mici, pe marimea micilor borcane)- spre deosebire de cei din supermarket care erau cu totii frati si aratosi- cei din piata aveau si anumite pete intunecate (semn de lipsa de antibiotic)
varza taiata subtire, morcovi dati prin razatoare, deasupra lor un strop de sare si mai apoi, o buna strangere cu mana pentru a se inmuia si dupa doua ore, o placere in a indesa compozitia in ardei.
pikantul fix
pus la fiert, conform instructiunilor si videoului vazut pe net. Pentru prima dapa l-am folosit si acum astept sa gust daca am facut bine- voi mai sta in jur de o luna pana atunci fiindca mi se pare de bine sa dau o sansa 
peste fundul borcanelor am asezat putin marar si cimbru si-n unele borcane si boabe de mustar fiindca pikantul este cam zgarcit in boabe de mustar

astazi a nins in tara, aici inca nu, desii se simte miros de zapada venind dinspre Retezat.
Camara incarcata de bunatati, va doresc- vine iarna....
sonorizarea - Mumford and sons - Lover Of The Light- videoclipul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu