n

n

24 iulie 2014

Fasolea pastai

Fasolea- a reusit la a treia insamantare si acum ii merge bine
nici nu mai stiu, de unde am adunat, primit sau cumparat boabe de fasole
de bine imi pare faptul ca pe doi araci, am descoperit minunea de fasole fideluta verde pe a carei samanta am crezut-o pierduta. Acum drept bucurie, nici nu ma ating de ea si-o las sa faca seminte, pentru viitor

Si acum inchei- sa fie scris-  DE PE MOSIA BOIERULUI HARBUZ, IN  VREMEA  CEA DIN  URMA, IN CEA DE A TREIA SAMBATA DIN LUNA LUI CUPTOR,  IOBAGII AU INCEPUT RECOLTAREA FASOLEI SI AU REUSIT SA STRANGA INCA DIN PRIMA ZI, DE PE CELE CINCI POGOANE, DOUA ...kile si jumatate pe care eu le-am prefiert , le-am impartit in doua pungi si le-am trecut in congelatorul , marca electrolux.
Iam, iam...., la iarna- noapte buna


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu