n

n

8 iunie 2014

Maretia si decaderea mazarei

Sunt zile de sarbatoare cam peste tot, doar pe aceasta firma unde imi desfasor  munca, a prins-o disperarea in ultimul mai mult tip si drept urmare am muncit ieri si vom muncii si maine....si nu stiu daca e de bine sau rau .
stiu insa ca astazi, in pauza dintre zile, a-m trecut pe la gradina, pentru un leganat, o povestire, vorbiri cu vecinii, ascultari de greieri, zburatoare, bazaitoare, alte si alte plus un pozat de mazare. Le-am tot tras in chip cu profesionistul aparat pe ale carui baterii, bineinteles, pentru o buna functionare, le-am lasat cateva minute la soare si iata ce a iesit- un cu totul altceva decat ce se vede in gradina
.o mare de verde, de neinteles...., insa imi spun eu, in mod clar- este mazarea care dupa toata vremea  prea perfecta pe care a apucat-o  de la nastere pana acum, sa obosit de inaltare si plina de prea mult rod ,sa  pravalit peste vecini
....aceasta  este dacaderea ei-------bineinteles ca  acum se zambeste si se povesteste pe la colturi, prin gradina- este noapte iar mazarea nu are auzul frunzelor de patrunjel, morcovi si pastarnac. Da.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata. Arata bine si incepe sa fie buna de folosit la mancare, poate un pic de suport nu-i strica, asta pentru anul viitor.
    O zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  2. fara indoiala- mai multa plasa, sfoara si stalpi. Zi buna.

    RăspundețiȘtergere