n

n

17 aprilie 2014

Mar si flori de el

De ceva zile, frigul, vantul si ploaia sau oprit peste gradina. Toate acestea si otelaria electrica, ma opresc din drum, de a ajunge la ea, si gandul meu nu-mi trece la legumele gradinei despre care stiu ca pe aceasta vreme sau coborat din frunze in pamant, in radacini, la loc caldut numai bun de barfe...,ci imi trece la batranul mar inflorit de tinerete si la albinele prietenului meu, ascunse de vant si frig. Si impreuna, un gand se intregeste,- ca bine ar fi daca florile de mar si albinele si-ar putea vedea de rost fara de acest vant si aceasta ploaie rece- acum, in saptamana invierii

2 comentarii:

  1. Da, e cam trist și pentru flori, și pentru albine. Și pentru stupari, că tre' să dăm sirop la greu, că-i albină mai multă și șomează.

    RăspundețiȘtergere
  2. astfel face si prietenul meu,se plimba pe la stupuri,cu bidonul de sirop. Asta e,uneori

    RăspundețiȘtergere