n

n

6 ianuarie 2014

Poienita Voinii

Daca doriti sa incercati a fi mai aproape de cer,...., -De Dumnezeu-, precum zic oamenii acelui loc, plecati dinspre Hunedoara, inspre Teliuc, treceti pe langa lacul Cincis, admirati frumoasa biserica din localitatea miniera, fara de mineri, Ghelari si apoi mai mergeti un drum, pana se termina asfaltul- acolo se afla poarta. o parte din pamant se duce mai mult in jos o alta in sus, unde incepe a fi mai aproape, cerul. De acolo se mai merge un drum si totul se opreste gradinarul din mine a vazut spanacul, usturoiul si patrunjelul Poienita Voinii.- daca doriti sa incercati a fi mai aproape......,ieri, eu am incercat.

3 comentarii:

  1. Acolo locuiesti tu, Daniel? Eu asa am inteles, ca ne conduci spre locul tau unde ai cultivat spanac, usturoi care inca se vad verzi prin gradina ta.
    Mult spor sa aveti si, Daniel, din postarile tale razbate o unda mare de bunatate. Cu simpatie, Elisa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu locuiesc acolo, am fost doar, la un prieten. Adevarul este ca asa se intelege din ceea ce am scris- mi-a spus si sotia. Locuiesc intr-un bloc turn, in Hunedoara, am o gradina la cinci kilometri departare si la mijlocul drumului, trec pe langa castelul Huniazilor.
    De bine sa fie, Elisa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos !Locuri speciale si preocupari frumoase. tot inainte!

    RăspundețiȘtergere