n

n

30 ianuarie 2014

Farfurii

in sfarsit, iarna. Se bucura graul tarii, se bucura si semintele mele de spanac si mazare si abia asteapta sa se umezeasca in pamantul mustind de zapada. Acu, muncesc prin hala de constructii metalice,cumparesc prin magazine, privesc televizorul si dorm prin casa. De mult timp, de pe la trecerea copilariei, parca, am adus din casa bunicilor de dincolo de Dej, trei farfurii. In fapt, mi-am adus o parte a copilariei, am asezat-o unde imi pica bine si astazi zic- e iarna pafara. Seara buna!

2 comentarii:

  1. Frumos, sunt pictate manual pentru ca sunt prea lucitoare ,cred ca-s mai mult portelan decat ceramica. Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu prea multe despre aceste obiecte, stiu doar ca le-am vazut prima data pe la inceputul anilor 70- erau in jur de 30- acum, trei dintre ele se afla in bucataria noastra. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere