n

n

19 iunie 2013

Parinte de floare

am primit doar trei seminte ce semanau intr-un fel ciudat cu nasturii copilariei mele si cu mare curiozitate, am cumparat pamant, am cautat un vas, am udat, am lasat soare si am asteptat si apoi a inceput sa iasa....,si tot aparea pana cand am inceput sa imi fac griji in ceea ce inseamna spatiu acum este inalta cat un bloc turn, sunt tatal ei, nu stiu ce nume are si griji imi fac fiindca are o intalnire cu un capat de sfoara...,si nimic nu stiu despre el si parintii lui......................................si poate ca de aceea mai drag imi este usturoiul din gradina------ Ps- pana sa termin de scris- sau intalnit....

2 comentarii:

  1. se numeste fasole decorativa,o sa faca niste flori mov,frumoase si placut mirositoare,iar la final,in locul florilor ,o multime de pastai pline cu seminte....

    RăspundețiȘtergere
  2. multumiripentrunformatii-----ierinumergeascrisul---astazi-tastacedespartecuvintele---multumiri-inca-o-data-fiindca-acum-chiar-ca-vreau-sa-o-duc-pana-la-capat-cu-intinderea-asta-de-frunza----si-curios-sunt----

    RăspundețiȘtergere