n

n

17 martie 2013

Pamant made in ROMANIA

In una din zilele trecute, la munca fiind, in pauza de masa vecinul mi-a daruit o parte din usturoiul lui....,si l-am ...,amintire mi-am adus dinspre vremea in care banuitor, catei de usturoi mare si incarcat de gust- made in china, l-am pus in pamantul gradinei...si dreptate a avut vecinul gradinar- un fir verde a iesit din samanta lui, vreo trei sau patru centimetri...si apoi totul a murit. Socat am ramas pe viata la gandul felului de chimicala ce au putut sa-l introduca in el si cu greu mi-am revenit...., glumesc... ....cat despre continuarea povesti despre usturoi acesta este amarasteanul romanesc din recolta anului trecut iar acesta este tupeistul usturoi pus in toamna trecutului an...., dar multumire am ca nu sunt made in neputinta de a fi mai departe...,fiindca in gradina mea, bobul de orisice neam de samanta, de ramane uitat in toamna...., in primavara se va ridica deasupra pamantului-- made in ROMANIA.... si inca ceva- in placerea mea de cumparator din supermarket, uimit am ramas in fata muntelui de ceapa, fiecare avand aceeasi dimensiune prestabilita inca inainte de a fi si.... ...aceasta este bucuria felului de a fi altfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu