n

n

27 septembrie 2012

Septembrie in viata si-n gradina

Maine este zi de Cluj- juniorul isi incepe facultatea si fiindca nu stim ce ne asteapta, suntem cu totii...varza... Am primit marire de salariu-36 de lei...si nici nu am apucat sa-mi intorc privirea, ca cel mai ieftin ulei a schimbat cifra,de la 6 la 7,20--un neam de carnati si-a mai pus trei lei in pret de parca ar fi crescut in centimetri--...si inca multe altele de nerost in a scrie, spune si citi. In gradina inca este bine..., rosiile, fiindca inca nu a venit bruma, isi mai vad de rost--,bucurie mare este prin merele batranului mar, bune mai sunt! si mandru sunt fiindca cel ce gusta dintr-un fruct, vrea un altoi din pom... ..Blog--juniorul isi incepe facultatea in informatica si-n mod firesc isi ia si calculatorul cu el iar eu raman cu un blog in care stiam..., si am uitat sa asez niste poze..., pe care nu stiu sa-l deschid fiindca nu am o parola..., un blog ce inca ma tine...prin gradina ce o am si mai ales prin minunatia celorlalte bloguri. Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu