n

n

3 iulie 2012

Pensie

Muncim intr-o hala- macarale, flexuri, autogene, mig-maguri, baroase, voci ce se vor a fi deasupra zgomotului si toate acestea sub ochi de camere de supraveghere...si mai departe........un el, in ceva varsta, o privire catre mine si o rugaminte- imi aduci scaunul acela ca sa pot sa ma cobor? Nu stiam in primul moment, vrea acel om in varsta sa faca misto de mine, noul angajat sau chiar ceva se intampla?--si scaunul i l-am pus sub picioare curios fiind de ce va fi.Si mi-a raspuns--reumatismul ma termina, de aceea aveam nevoie de scaun.... Am rumegat scena si... -Da bine domne, mai ai mult pana la pensie? -Pai sunt la pensie de trei ani. -Pai si atunci ce mai cauti pe fiarele astea? -Nu am stare acasa, nu pot sa stau in fata blocului...-si incercam sa inteleg pe mai departe...-Nu trebuie sa stai in fata blocului, du-te la un pescuit..sau fa altceva...-nu pescuiesc si altceva nu stiu sa fac, muncesc de 38 de ani in aceasta hala si asta stiu sa fac...------
da la un remy cu pensionarii in parc sau un sah in clubul lor,nu iti place?
nu pot, nu am stare sa stau....
...si l-am privit plecand sotanc... ...................................................................................................................................................................................................................P.S.-----20 februarie 2013- alaltaieri noapte, din pacate, a murit-----Dumnezeu sa te odihneasca, Nea Lae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu