n

n

15 februarie 2012

Vis de patron

In noaptea de ieri, un vis am avut si-n el eram un patron ce se ocupa de trebaluiala lui zilnica- dari catre stat, angajari si concedieri, cautari de contracte, licitatii, stres si bucurie pentru suma de bani primita dupa ultima lucrare facuta de angajatii mei.... si cate si mai cate...si toata aceasta marsaluire de fapte mi-a fost brusc oprita de un telefon.
-alo..., sa traiti sefu, putem sa ne intalnim cumva astazi...?,as avea ceva de vorbit cu dumneavoastra...
zic..., dupa o gandire
-se poate...., pe la 4 o sa te sun
-bine sefu, atunci astept...

-l-am sunat, a venit la locul stabilit si...dupa alte vorbe...
-sefu...,nu stiu cum sa va spun..., a trecut un an de cand muncesc in firma si cred ca mi-am vazut de treaba si ca a fost bine..., o marire de salariu, s-ar putea?

soarele exista, zapada si ploaia la fel...


...brusc..., m-am trezit din vis..., suna ceasul..., era ora 6...,mergeam la lucru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu