n

n

2 februarie 2012

In jur de foc

Am mintit- credeam ca ieri a fost frig - ei bine, nu a fost- astazi a fost frig..., fiindca mainile impaturate in doua perechi de manusi, m-au durut, picioarele la fel, si-n timp ce cautam solutii, priveam focul fericit ce se bucura la o anume distanta, intr-un butoi de tabla- iar mintea mea parca era blocata intre locul de munca, distanta pana la sursa de caldura si sensul meu de a fi acolo.

Si povesti si oameni adunati in jurul focului---fiindca oricat de patron ai fi si oricat de muncitor ai fi, este frig si...frigul ne-a adunat impreuna in jurul focului.

Doi vecini de case si pamanturi se intalnesc la pescuit..., prin absurd, prind pestisorul de aur si mai apoi vine randul dorintelor
-mie sa-mi faci un gard inalt in jurul casei si a terenului meu,
- pestisorule de aur, vezi tu ingradirea aceea--umple-o cu apa

...si e bine in jurul focului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu