n

n

23 februarie 2012

ALEXANDRA

Morfina, un calmant pentru bolnavii de cancer, a ajuns a fi prins intre interesele financiare ale altor randuri de interese subordonate intailor conducatori de la putere ce au fost prinsi pe picior gresit si acum dau din zapada in zapada pentru a scapa de ea.
Amintiri am despre morfina- in copilaria mea, in vacantele mele de vara traite in Bragadiru de Teleorman, sora lui tata traia un cancer pe care la dus cu chin si cu credinta timp de 18 ani si-n acele vacante de scoala ii faceam zilnic, injectii cu morfina.
Aveam intre 10 si 15 ani si-n acei ani traiti prin vacante de vara, injectii ii faceam zilnic si zilnic ma punea sa-i numar fiolele ramase... si normal imi parea ceea ce faceam.
Dupa ani am inteles ca acea numaratoare de fiole era de fapt o legatura pe care ea o nastea mereu intre noi doi- o EA, o fiinta ce s-a asezat pe un pat la varsta de 16 ani pe care nu la parasit pana la moarte si un eu, aflat la inceput de drum, ce avea nevoie in viitor de un numar, de o ordine si de o credinta.

Sunt fapte ce uneori trebuie spuse pentru a inainta aceasta omenire
-in acea casa a anilor 70-80, era un singur televizor asezat in ceea ce insemna camera principala a casei
camera matusii mele era alaturi si ceea ce insemna televizor, il vedea printr-o oglinda pe care ma chinuiam in fiecare seara sa o pun la locul ei pentru a vedea o stire, un film tradus in cuvinte scrise invers si-n cuvinte strigate de mine.

Acum, dupa atatia ani, in ziua de ieri sunt alaturi de jurnalistul Gadea si dreptate ii dau in a-i face nesimtiti si dobitoci pe cei ce conduc
-fiindca eu stiu...,am amintiri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu