n

n

28 decembrie 2011

Ziua de ieri si cea de maine

Prin telefon...
-La multi ani!
- Mersi...
-Da ce ai..., prin voce, imi pare ca esti bolnav?
-Da..., sunt...
-..., ti-au revenit durerile de spate sau sinuzita?
-...nu, altceva...,mai grav...
-pai bine ma, tocmai de ziua ta te-ai gasit sa te imbolnavesti, nu puteai sa faci asta alaltaieri si astazi sa fi sanatos!?


Dupa aceasta conversatie au urmat blablauri,- ne-am inchis telefoanele si dupa un alt timp m-am intrebat.
Daca astazi prietenul meu ar fi nebolnav in ziua lui de nastere, ce insemnatate poate avea ziua de alaltaieri in care as fi dorit sa fi fost bolnav?
...si astfel, intr-un fel ciudat, m-am simtit un doritor de durere in alaltauierul zilei lui si acum stau ca boul la poarta noua si incerc sa inteleg ziua de ieri si cea de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu