n

n

18 decembrie 2011

Vrajitoarele acestei tari, ce ne fura prostia sau neputinta...

Media ne arata vrajitoare
si vedete
sau persoane publice... si mie imi pare ca
toate aceste legume de oameni s-au intalnit intr-o ciorba
si cel care a gustat-o, adica eu
am vomitat-asta e parerea mea de simplu vizionar si om caruia pana acum i-a placut ciorba

astfel am aflat
noi, eu,
despre oameni si oameni

acum sa trag o concluzie si o intrebare
inainte de a incepe
- persoanele acestea publice,ce nu-si merita titluratura
ce cautau de fapt?
parere...
a te ruga pentru o dorinta sau intrebare...
cum pare in comparatie cu ruga sau dorinta traita alaturi de o vrajitoare?
cand in fapt totul se poate face intr-o simpla biserica, printr-o simpla rugaciune?
dar nu..., oamenii din aceata ciorba cred ca au intaietate si ca ei au dreptul si puterea de a nu sta alaturi de oamenii anonimi ce se roaga lui Dumnezeu,

fiindca
ce poate fi mai realist?
o ruga catre un Dumnezeu, alaturi de alti oameni simpli
sau
o realitate pe care o simti si o vezi cu ochii tai de vedeta, printr-un porumbel omorat in fata ta!?

si prin care te simti indreptatit in cererea ta...!?

si inca ceva--toate aceste vrajitoare spun ca apartin magiei albe si ca ele te ajuta

cine in fapt se ocupa de magia neagra?
...cred ca nimeni si ca prostia noastra, a lor, este de fapt ...neagra...


...si acum sa-mi opresc cuvintele printr-o intrebare...
...unde sunt vrajitorii copilariei mele?
...unde este vrajitorul din OZ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu