n

n

14 decembrie 2011

Discuri de vinilin


Apartine anilor 80..., cu el mi-am trecut o parte din timpul acelor ani si tare bine ne-am inteles si ne-a fost impreuna.
Pickupuri ( greu am gasit plurarul), banuiesc ca mai sunt pe lumea aceasta, unul am si eu dar din pacate nu mai are acel varf de ac ce se plimba peste discul de vinilin si dupa o intrare prin internet, am inteles ca exista o problema in gasirea acestor ace.


Acestea sunt o parte din discurile acelor ani traiti sub un comunism in care, prin ele traiam parca, o alta realitate.




Acum sunt alti ani, ii am si simt si eu altfel dar uneori imi este dor de acele vremuri...,poate de varsta mea trecuta, poate de ceea ce a fost si nu va mai fi sau poate de o simpla noapte in care muzica acestor discuri ma bucura.




...mult, mult am mai ascultat Anotimpurile lui Vivaldi si de atunci, nu...


...rugaminte- cine poate sa ofere un ac, ofer o amintire prin Mugur de fluier.

5 comentarii:

  1. nici eu n-am reusit sa gasesc nici doze, nici ace, asa ca am dat pickupul. apoi am dat discurile, mai am vreo 10 - din peste 500 -, toate cu incarcatura sentimentala.
    Daniel, ne e dor de atunci, nu de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. In toata dreptatea ta, gasesc si un adevar
    Mai incerc si la anul..., daca o sa mai fiu pe aici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa-l vand fiindca fara acel ac lipsa, ce se plimba peste disc- nu este un pick-up.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci poate vinzi discurile...decat sa se prafuiasca...

    RăspundețiȘtergere