n

n

11 noiembrie 2011

Revizia tehnica a masinii si a marketului

Astazi sunt un mincinos, astazi am fost sa fac revizia tehnica la superba noastra masina Ford nascuta in 2000, masina ce isi permite luxul de a consuma cate 10 litri la fiecare suta de kilometri si care, adevarat ca are cutie automata, dar de fiecare data cand fac o depasire, ma duce cu gandul la Dacia rosie si-mi provoaca anumite stari.
Si surpriza am avut. Printre alte masini a ajuns si a noastra si toata revizia a constat in doar doua fotografii, niste acte, o anume plata si o batere de mana. Si-am ramas prost in acel final de bataie de mana si o clipa am incercat sa inteleg ce si cum. Si clipa a trecut si masina noastra a trecut revizia fara a fi atinsa de un doctor care sa ne spuna un diagnostic.
Adevarat, erau si alte masini in rand, adevarat este ca timpul era tarziu, dar eu continui a ma intreba- pentru ce o suta de lei? pentru ce fara nici o chitanta si pentru ce nu stiu ce boala s-ar putea sa aiba masina noastra?
Si-am trecut mai departe in firescul acestei tari si trebuie sa recunosc ca tot ce am scris acum este o minciuna.
Cu parere de rau, fac parte din ea.

P.S.- dupa asa zisa revizie, am facut cumparaturi la un supermaket si acasa ajuns, am gustat un salam patruns de un miros oribil. Oare maine voi avea curajul de a merge in acel superrahat de market pentru a imi cere dreptul de a fi om?

2 comentarii:

  1. eu lucrez la ITP-uri...imi pare rau ca s-a intamplat asa ceva...noi chiar facem revizia pe bune ! avem niste standuri nemtesti foarte performante...chiar imi pare rau si ar trebui reclamat !

    RăspundețiȘtergere