n

n

9 noiembrie 2011

Deputat de Hunedoara- Daniel de Hunedoara

Am primit in cutia postala o felicitare- domnul Arion, deputat al Hunedoarei imi ureaza La multi ani!
Am stat cu felicitarea in mana si-am gandit- azi nu este ziua mea, este un strop mai incolo si inca nu m-a bucurat nimeni pentru ea si mai apoi m-am intrebat- de ce atata graba sau mai bine zis de ce aceasta felicitare din partea unui om pe care nu il cunosc si pe care poate l-am votat sau nu sa ma reprezinte in minunatia de parlament al acestei tari?

Domnule ..., ....Daniel
Este o onoare pentru mine, ca deputat de Hunedoara, sa va pot transmite, cu ocazia zilei Dumneavoastra de nastere, cele mai sincere urari de sanatate, fericire si numai implinire. Fie ca Dumnezeu sa va aduca tot ce va doriti, sa aveti parte de un trai linistit si decent.
La multi ani!
Cu stima si consideratie, Viorel Arion, deputat de Hunedoara.


In stanga felicitarii se vede un buchet de flori, in dreapta ei un Arion zambaret si mai jos dupa o dunga portocalie, un scris mic, ascuns parca de ochi prea batrani si satui de minciuni...
...Daca informatiile noastre nu corespund realitatii ne cerem scuze si va rugam sa ne informati la adresa de e. mail viorel. arion (arondul ala)yahoo. com.







Ce, ce as putea sa mai scriu acum despre felul in care se crede ca este cinstit in a se face politica in aceasta tara, despre cum am trait pana acum si de ce astfel?
Acum, in seara, sunt prea obosit si prea satul pentru a imi explica mie toate acestea, sau poate...

Domnule Victor Arion

Este o onoare pentru mine, ca cetatean al Hunedoarei, sa va pot transmite, cu ocazia zilei Dumneavoastra de nastere, cele mai sincere urari de sanatate, fericire si numai impliniri. Fie ca Dumnezeu sa va aduca tot ce va doriti, sa aveti parte de un trai linistit si decent.
Din pacate nu stiu cand este ziua dumneavoastra de nastere si nici nu imi pare a avea vreo importanta pentru mine,ceea ce stiu este ca sanatatea in aceasta tara este sub pamant, ca fericirea o simt doar in familie, in casa noastra si ca in momentul in care noi trecem de usa ei, totul se schimba, ...cat despre impliniri...implinit ma simt intre legumele din gradina noastra.

La multi ani!
Cu stima si consideratie, Daniel de Hunedoara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu