n

n

18 noiembrie 2011

Biserica din combinatul siderurgic

Exista o biserica la care daca vrei sa ajungi, trebuie sa treci printre paznici, sa le spui unde vrei sa mergi si ce vrei sa faci.
Exista o biserica care este inconjurata prin trei parti de ziduri inalte de metal de zece metri.
Exista o biserica in care in cea mai mare a timpului, sunetul clopotului tras de clopotar, il aude doar el.
Exista o biserica care se afla in mijloc de combinat siderurgic, la doar o suta de metri de otelaria electrica in care exista un imens electrod ce se adanceste intr-o oala plina de fier vechi si-n atingerea lui naste un zgomot ce nu are termen de comparatie, un zgomot ce il simti cum trece prin tine si trupul tau ar vrea sa fuga pentru o clipa in alta lume.
Exista o asemenea biserica in combinatul siderurgic din Resita si imi pare o minune existenta ei.
Am privit-o dupa ziduri de fier, am ascultat clopote batand in liniste de combinat si m-am intrebat ce fel de oameni au avut taria de o lasa acolo si cum acei oameni au putut face acest fapt in timpul comunismului si mai apoi.
Si am gandit mai apoi ca acel loc este binecuvantat si ca toti acei oameni ce au trait prin ea au avut si au credinta in Dumnezeu.
Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu