n

n

14 octombrie 2011

despre...

Despre lucruri importante- in ultimele trei dimineti am gasit cristale de gheata asezate pe parbrizul masinii de serviciu si gandul m-a dus inspre gradina mea. Sunt zile de cand nu am mai fost langa ea si stiu ca ziua de maine in care am in plan sa ajung la ea, imi v-a arata o gradina normala pentru aceste zile de octombrie....si totusi trebuie sa recunosc ca simt o anume tristete pentru acest inceput de sfarsit de gradina si de minunatii ale ei.

Despre lucruri neimportante- astazi am primit un telefon..., plec in vacanta pentru doua saptamani, in Resita, in combinat..., voi sta intr-un motel, intr-o camera cu doua paturi...cu diurna de 30 de lei pe zi......nu mai cred de mult in fantezii!

2 comentarii:

  1. Păi sigur că te-au dus cu gândul la grădina ta. Doar ea ți le-a trimis. Logic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Silviu, am stat o clipa si am gandit la ceea ce ai scris si mi-am adus aminte si m-am intrebat- de ce in frigul diminetii, prin parbrize inghetate si un frig venit parca pe neasteptate peste mine, gandul meu s-a indreptat inspre gradina si inspre legumele din ea?

    RăspundețiȘtergere