n

n

10 iulie 2011

Rosia- prima planta bolnava

Am intrar prinre rosii, le-am facut frumoase si-n acelasi timp si controlul medical. Printre cele doua sute de fire am gasit una bolnava si mirat am fost de unicitatea ei si de felul de boala ce a lovit-o.

Frunzele nu au absolut nimic insa fructul se inegreste.

Semintele de rosii le pun primavara in cuiburi si-n urma lor las doua plante pe cuib, asa ca sa nu fie singure si acum ma intreb de ce o planta s-a imbolnavit iar sora ei, nu?
Banuiesc ca raspunsul se afla undeva in trecut si ca planta a fost bolnava de la bun inceput iar boala a iesit la iveala odata cu primul fruct.
Acum, rosiile au prins inaltime, frunzele le-am rupt sa nu atinga solul, le-am si copilit si le-am ridicat pamant in jurul tulpinelor.
Este greu cu rosiile fiindca au multe figuri in fruct si multa atentie cer gradinarului- simt ca tare mult isi doresc sa fie lasate in pace si ca fiecare atingere a omului le ingrijoreaza dar asta este, nu se poate decat impreuna.


Vin ploile si simt ca sunt pregatite pentru ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu