n

n

10 iunie 2011

Regina Rosie

Privesc prin gradina, o poveste a plecat in timp ce alta timid si nebagata in seama a inceput in aceste zile sa-mi arate ca exista- a facut asta prin primele flori. Despre regina gradinei scriu, despre cea care traieste alaturi de gradinar cea mai fascinanta poveste, o poveste care ii leaga pe cei doi prin drama sau fericirea ei-Rosia.
Cu tristete imi aduc aminte anul in care molima a dat peste ea inca de la inceputurile inaltarii ei si cum toate stradaniile mele de a salva ceva sau dovedit inutile.
Si-mi mai amintesc alt an in care rosiile au fost atat de incarcate incat au doborat sapte pari la pamant si de suparare ca nu le-am pus pari mai grosi au inceput sa se imbolnaveasca. Cam un sfert dintre ele a trebuit sa sacrific pentru ca celelalte sa-si poata duce menirea la bun sfarsit.
Dar cel mai mult imi aduc aminte cu placere anul in care au fost fericite , fara de boli si mai ales fara sa le stropesc cu nimic altceva.Ce an!
Si fara nici o indoiala, cred ca viata reginei in gradina de legume depinde in totalitate numai de gradinar si ca existenta ei pe tron sau detronarea ei se afla in mintea si-n mainile lui.
Doresc reginelor aceste tari, viata lunga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu