n

n

19 iunie 2011

Blog

Am asteptat musafiri, au intarziat si-n acel timp am facut o plimbare printre bloguri.Citind dupa un timp o intrebare a inceput sa se nasca in mine- ce caut eu de fapt in fata monitorului? Dupa ceva timp mi-am amintit adolescenta in care scriam, jurnalul pe care il tineam si caruia la un moment dat i-am dat foc fiindca pur si simplu asa am simtit atunci ca trebuie sa fac...si mi-am zis ca poate placerea scrisului ma face sa bat tastele.Mai apoi intrebarile au continuat - si ce lagatura are placerea mea cu alti oameni?...cu ce fel de drept ma infig prin acest blog in timpul altor oameni care vor sa caute ceva ce-i intereseaza si dau peste mine? Si inca...mai apoi au venit si musafirii...si au plecat...si tare nenalocul meu m-am simtit cu acesti oameni de bine la mine in casa .......si m-am intrebat de ce? Poate, poate fiindca am ramas undeva in urma in adolescenta mea si de atunci nu am reusit a invata un alt fel de loc, de spatiu, de a fi?
Acum ma opresc fiindca sunt prea multe de spus despre toate si loc nu au in aceasta noapte.
Scriu de fiecare data ascultand muzica, altfel nu pot- acum este randul lui Grigore Lese.
Noapte buna! maestre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu