n

n

19 aprilie 2011

Mazare, prima sfoara. Cartof, primele frunze.

Obosit de la munca, am odihnit un pic si apoi spre gradina. Am avut in gand sa pun sfoara pentru mazare. Este prima data cand pun mazare in gradina si totul este o noutate pentru mine. La fel si cu, cartofii, nu am pus fiindca erau ieftini, acum pun.


Am ramas surprins cat de nebuna este salcia, bucati taiate din toamna au inceput a infrunzii.


Am pus un strat cu seminte de rosii aduse din Teleorman, seminte de-ale noastre. Groapa adanca, pamant afanat, peste el pamant Bun in care am pus semintele, peste ele inca un rand de pamant Bun de vreo doi centrimetri. Nu am vazut la altcineva felul acesta de a pune seminte de rosii in pamant, asa simt eu ca trebuie sa fac si fac. Pamantul pus deasupra semintelor nu se intareste, nu face pojghita si astfel rosia se inalta mult mai usor, sper doar sa nu le fi pus prea repede si sa nu mai vina un rand de frig. Am mai pus seminte in pamant in urma cu doua saptamani si le-am pus la o alta adancime, mi-a fost frica de frigul noptii.


Asa arata un cuib de rosie, pare a fi o balega intr-un fund de groapa.


Si apoi am trecut la mazare. Pari gasiti, cautati, chinuiti, pusi de mana de barbat - adica aiurea, fara simt estetic, fara bucurie pentru privire, am pus pe strat si intre ei sfoara.


Am pus sfoara precum am vazut la alt gradinar, mai apoi am facut un calcul si rezultatul a fost un dezastru- am nevoie de sfoara in valoare de 40 de lei. Acum trebuie sa caut alte solutii pentru a iesii mai ieftin in sprijinirea inaltarii mazarei.


Si... a iesit cartoful.Am pus prima data cartofi in viata mea, vremurile ma obliga, sper sa ma descurc.


Sper ca am facut bine amestecand salata cu cartofii, eu cred ca salata si cartofii asa cum arata, isi merita timpul.


A iesit si prima lalea din prima gradinita de flori a sotiei mele. Azi nu a fost cu mine dar sa bucurat privind poza.

In rest, zambete si flori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu