n

n

8 martie 2011

Jurnal- supermarket

O curiozitate tampita ma lovit astazi cand am intrat intr-un supermarket, mai mult market, zic eu, decat super- ce produs alimentar este cel mai scump? Marketul fiind mic, intr-o juma de ora am aflat raspunsul. Mai apoi curiozitatea a plecat mai departe si le-am descoperit si pe cele de pe locurile urmatoare.
93,36 lei kilogramul, doar vreo 22 de euro, un produs alimentar pe care il vedem in reclame, zilnic, incepe cu Ra si nu este rahat dar are nume aproape de pictor.
71,80 lei kilogramul de alune, alune de padure. Buna afacere, la anul imi pun padure si arunc cu alune peste ea, peste 10 ani voi fi milionar...in euro.
71,80, lei kilogramul, fistic prajit, produs al aceleasi firme, banuiasc ca prajeala face tot jocul fiindca in umila mea stiinta, fisticul este fistic, nimic extraordinal- o fi prajit pe carbuni din aur?
40 lei kilogramul, nu este al treilea produs dar prin imensa lui existenta in viata noastra trebuie bagat in seama, Chips, va spune ceva?
Zilele urmatoare poate voi ajunge intr-un supermarket adevarat si voi face alt clasament.
Pana atunci haideti sa radem...sau sa plangem? Eu zic sa nu, avem altele pe cap, poate mai importante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu