n

n

2 martie 2011

Jurnal- normalitate

Vestile zilei pe televizor, boala mondialului bercea si divortul columbofililor. Simplu om sa fi, un dram de istorie a societatii romanesti si a firii acestui popor si rezultatul final al celor doua vesti date de televiziune ar fi fost stiute dinainte. Ceea ce se intampla seamana a normalitate si asa si este dar nu este o normalitate fireasca, painea ce o voi avea maine pe masa, siguranta copilului meu,maine voi mai fi angajat?unde sa arunc nenorocita de rata facuta la nemernica de banca?, undeva intr-un hau?- aceste intrebari si stari sunt reale, sunt ale noastre si noi ale lor si mai sunt multe altele.
Zilele trecute am citit o parte din ce am scris pe blog si ma uimit ca in ceea ce scriu exista prea multa tristete, firea mea nu este asa insa adevarul este ca o mare parte din cuvintele scrise arunca tristete in jur.Poate ca prea lunga iarna sau odihna prea indelungata a semintelor de legume ma fac asa, sau poate eu si natia mea romana de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu