n

n

21 martie 2011

Scula de sapat


In urma cu ceva zile am vazut pe un blog un filmulet cu o scula care prin rotire, afana pamantul avand un scop asemanator cu cel al harletului. Acum incerc sa fac ceva care sa se asemene cu scula respectiva. Am facut rost de PC de 12, facut dintr-un material tare, a trebuit sa decalesc fierul pentru a-l putea poliza fusiform si a-l indoi .Acum fierul este decalit si dupa ce-i voi face proba in pamantul gradinei si il voi mai retusa, va trebuii sa-i pun coada si sa calesc fierul incalzindu-l pana la galben si apoi racindu-l in apa si ulei.
Fierul de calcat este pus pentru comparare, mie imi pare in filmulet mai mica scula respectiva decat am facut-o eu dar pana la proba practica, nu pot sa dau nici un verdict, daca este buna sau nu.Saptamana asta voi sti.

4 comentarii:

  1. Cum funcționează în practică? Îmi stă și mie ...să-mi fac această unealtă: afânează dar nu taie. coacazul[]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=bZfONuAR_-4&feature=player_embedded
    sincer, nu am pus aceasta scula la munca asa ca nu iti pot da informatii strict, practice
    asa a fost sa fie...,poate ca in acest inceput de primavara voi reusi a incerca si mai apoi sa dau o parere realista

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu.In anumite conditii merita folosita.

    RăspundețiȘtergere