n

n

15 martie 2011

Gradina de langa parau- arpagic

Dupa programul de munca, dupa ce am luat masa, obosit si cu privirea indreptata inspre cerul intunecat, ma-m ridicat din pat cu greu dar cu stiinta ca vor veni zile cu ploi si ca bine ar fi sa pun arpagic in pamant. Si am plecat la drum.

Mai intai am stat la rand...

La gropi- undeva in dreapta se vede castelul Corvinilor. Bun drum pentru turisti ce vin sa-l vada!

Si am trecut pe langa castel, peste alte gropi si castelul parca se minuna ca mai exista.

Si am ajuns si ploaia a inceput. Pret de cateva minute am stat la povesti cu a mea nevasta iar cand ploaia a dat semn de incetare, ne-am coborat, eu pentru a pune arpagic, ea pentru a intra in gradina prima data in acest an si a vedea ce se mai intampla ca gradinita ei.


Data de pe ecran este iarasi falsa, aparat de fotografiat incapatanat sau indiferenta din partea mea. Poze facute cu blitz, astfel impresia de noapte.
Ce fel de flori incep sa rada de noi? habar nu am, in toamna am umplut gradinita cu bulbi daruiti de stapana gradinei dintre pomi. Banuiesc ca printre acele iesiri verzi se afla si lalele, doar banuiesc, si eu si a mea nevasta.

Poza cu blitz.

Poza fara bltiz. Cu cerul negru deasupra mea am lasat bulgari prea mari de pamant pe stratul de arpagic, am insistat ca sub arpagicul pus si in apropierea lui, pamantul sa fie afanat.
Am pus doar o jumatate de kil de arpagic-sageata a cepei verzi, restul arpagicului se va cobora in transe, in pamant.
Acum, mazarea si arpagicul asteapta ploaie, salata, usturoiul si ceapa puse din toamna, asteapta soare si astfel le BUCUR pe toate, indiferent de vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu