n

n

27 martie 2011

Gradinita de flori

A ramas o mare buturuga cu radacini puernice ale fostului nuc. Asa am cumparat terenul, cu aceasta buturuga, doua zile mi-au trebuit pentru a o scoate din pamant pentru a da nastere unei gradinite de flori.

Aceasta este gradinita de flori, flebetea sotiei mele. Voi incerca cumva sa pun ceva peste pamant pentru a nu mai aparea buruieni, asta dupa ce vor face viata florile ei. Oricum eu zic ca arata bine, munca ei nu este in zadar, bucuria este suprema si credeti-ma, stiu ce spun.



Garduletul este facut dintr-o jaluzea de lemn pe care un vecin a vrut sa o arunce- am taiat-o in bucati pana ce a iesit ce se vede.



Flori nu sunt multe, dar vin pe rand sa fie tot timpul.

2 comentarii:

  1. Radacina de nuc ar fi fost de 100 de ori mai valoroasa decat gradinita cu flori ieftine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce, nu stiu- cert este ca inca mai am inceputurile de tulpina de nuc si florile ieftine- si imi sunt la fel...,si e bine cu ele...

    RăspundețiȘtergere