n

n

22 martie 2011

Gradina de langa parau-inceput de arpagic si pastarnac


Astazi am avut sfert de zi de gradinarit. Fiindca erau prea multe de facut in gradina si timpul prea putin, am fost cam dezorientat, pur si simplu nu stiam ce sa fac. In cele din urma am pus in pamant un strat mai mic de arpagic si seminte ale nemernicului de pastarnac.
Si inca o data, usturoiul pus din toamna. Ce bine isi cunoaste interesul, cum si cand sa isi faca de cap!
Aceasta este ceapa pusa din toamna. Dezorganizata ceapa, se vede ca este pusa de un amator.
Din gradina dintre pomi am mai primit vita de vie. Am plantat-o langa gardul vecinilior.. Stapanul gardului mi-a spus astazi ca pe acolo trecea candva paraul si ca de aceea este plin de bolovanis iar faptul ca pun acolo vita, nu ar trebui sa-i faca necazuri.
Sotia mea sa ocupat si de minunile ei din gradinita de flori- si a muncit cu drag, credeti-ma!
Sapata, curatata, cu peturi puse peste trandafirii pusi din toamna.

Si in final, coltul in care am pus semintele de pastarnac drept pedeapsa pentru ce mi-au facut anul trecut.
Si inca o data, ca sa ma razbun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu