n

n

4 februarie 2011

Jurnal- romanii, benzina si uleiul.2

Am trecut azi pe la supermarketul cu pricina uleiului, raftul plin de ulei la aceleasi preturi dinainte de golirea lui.
Nu am gasit nici o logica, nici un raspuns la ceea ce sa intamplat si acum cat sunt de obosit de la munca zilei de azi, nici nu pot, nici nu vreau sa aflu vreun raspuns.
Stiu doar ca am facut cumparaturi de unspe lei si ca am bagat benzina in masina care statea de prea mult timp pe rosu, de cinzeci de lei.
Uitandu-ma la cosul imens facut special pentru a te indemna sa cumperi cat mai multe, gandeam cat bine le-am facut oamenilor fauritori de mezeluri, de carne de pui, porc, vita si gaina, de toate conservele acestei tari, de toate legumele si fructele lor si asa mai departe, daca eu am buzuranul gol si nu le cumpar produsele?
Cam asa cred ca sta treaba si ca multi oameni ai acestei tari, mult prea frumoasa si nemeritat de batjocorita fac la fel ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu