n

n

28 februarie 2011

Jurnal-proba semintelor

Astazi am inceput sa fac proba semintelor. Am pus cate zece seminte de rosii si zece de castraveti intr-o bucata de vata imbibata cu apa si le-am pus undeva langa calorifer. Vreau sa vad doar procentajul de incoltire, nu am nici un gand de a pune rasaduri din aceste seminte.Asta nu inseamna ca nu voi pune si rasaduri, voi pune rasaduri primite sau cumparate, nu e in firea mea sa le fac, atata tot, si nu zic , nu, ca va veni o zi in care sa fac rasaduri si sa umplu gradina cu ele, firea omului este schimbatoare.
Am un kilogram de samanta de mazare cumparat in urma cu o luna si daca tot nu a tinut vremea cu mine sa o pot pune in pamant, gandesc ca ar fi bine sa-i fac o proba si ei, proba ce ar fi trebuit sa o fac chiar dupa ce am cumparat-o, dar asta sunt eu, ceva nestiutor si tot timpul incepator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu