n

n

27 februarie 2011

Jurnal- Padurile noastre cele de toate zilele...


Am urmarit reportajul celor de la protv despre distrugerea padurilor si sincer, imaginatia mea despre ce aveam sa vad sa comportat conform realitatii, o tara care se fura singura de ceea ce Dumnezeu ia daruit, furt inceput de la cel mai inalt nivel, de la oamenii pe care noi i-am votat sa ne reprezinte. Un furt de asemenea amploare nu poate fi facut fara implicarea tuturor structurilor statului, si ele se implica- care sa isi faca vila mai mare, care sa aiba mai multa putere, care sa traiasca mai bine pe aici si prin alte tari- toti uita cel mai important fapt- inaintea mortii cand vor ajunge si un sfant, inger sau demon ii va intreba ce a lasat in urma, ce va putea raspunde?- In urma mea am lasat o mare vila cu un mare garaj pentru o mare masina cu o alta mare vila a unei mare amante, cu o mare placere a vietii!
Ei nu se cred muritori, padurile taiate ramase in urma treceri lor prin viata, poate se vor razbuna, si daca intre iad si rai ar fi o nesfarsita padure, pe ce fel de copaci ne-am urca?
Pe cei taiati nu vom putea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu