n

n

19 februarie 2011

Despre mazare si cartofi.

Ce se mai bucura puii astia de cartofi ca vor ajunge in pamant, cred si eu, la 2,50 lei kilu, ma bucur si eu.
Astazi am avut in gand sa pun mazare in pamant, vremea ploioasa nu ma lasat.
Citesc si aud multe si diferite pareri despre insamantarea si cultura legumelor.Este bine ca nu ma apuc sa descopar eu acum ce si cum si ca ma pot folosi de cei ce au o experienta mai mare in domeniul legumicol. Si mai cred ca doua gradini pot avea o viata diferita chiar vecine fiind si ca rezultatul bun depinde in cea mai mare masura de cunostintele gradinarului si a celui ce le-a dat sa fie pe pamant.
Cred ca incalzirea globala exista si mai cred ca perioadele cunoscute de insamantare ar trebui facute in functie de mersul climei. Asa ca sambata care va venii voi incerca sa pun mazarea si sper sa reusesc a pune si cartofi care deja ii am pregatiti, i-am pus in ladita si i-am lasat sa li se dezvolte lastari.
Bucuria mea sunt nenumaratele informati ce ma ajuta in ceea ce inseamna gradinarit dar ceva trebuie sa fac si eu chiar daca rezultatul va fi unul mai putin placut.
Sigur altii vor spune ca este prea devreme timpul pentru a pune mazare si mai ales cartofi in pamant, eu nu cred, pamantul are grija de toate, depinde adincimea la care el iti spune ca poti sa insamantezi fiindca acolo el are puterea sa te ajute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu