n

n

11 februarie 2011

Despre ceapa.




Inainte de cules.
Pe balcon, o parte din ceapa.



Mult ma-m bucurat anul trecut de evolutia cepei in gradina.De pe doua straturi am scos in jur de 60 de kile.Am scoso din pamant cand ia venit vremea, am lasato si la uscat pe balcon insa dupa un timp am observat ca se strica desi o si alesesem si pe cea stricata o dadusem laoparte. Am vorbit si cu celelalte gradini, si acolo se intampla acelasi fenomen.Taind ceapa pe dindoua, se observa usor ca un strat al ei aflat uneva la mijloc era putred- de acolo incepea sa putrezeasca in timp chiar daca pe dinafara era ok.
Am aflat ca acest fenomen sa intamplat si in alte judete deci nu a fost ceva local.Au fost ploi multe anul trecut si probabil atunci cand sa format acea foita de ceapa, sa suprasaturat de apa,de unde se vede ca nici prea multa apa nu este buna chiar daca nu se vede cu ochiul liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu